
یک پیج اینستاگرامی گفته یود که آرزوهای زمستانتان را بنویسید من هم نوشتم از همه آرزوهایم نوشتم بعد یک دفعه یادم افتاد به کتابی که از کتابخانه مدرسه گرفته بودم وقتی سوم یا دوم راهنمایی بودم اسم کتاب را ...
ادامه مطلب
بعضی وقتا تو زندگی یه گناهی میکینیم نمیدونم چرا نمیتونم بنویسم ترمز گرفتم درست جایی که باید گاز میدادم دلم میخواد دستم رو بگیره بیاره بالا یه بار بگو خدا دستت رو میگیره خدادستم xa0رو بگیر xa0دلم میخواد شبیه آرزو هام باشم دلم میخواد بنده ای باشم که تو میخوای همش حرفه نه خودتم میدونی خب تو خداییxa0 ببخشید که اینقد بد بودمxa0...
ادامه مطلب