الان خب تنها کاری که میتونم بکنم حسادت هست تنها چیزی که میتونم بخورم حسرت واقعا چرا؟؟؟؟؟
چرا همه جا داره بارون وبرف میاد اینجا حتی ابری هم نمیشه ؟؟؟
بیشتر از اینم چیزی به ذهنم نمیرسه
بارون وبرف نمیبارد در شیراز
بیا حافظ مگر خود را به جایی دیگر اندازیم
با اندکی تخلیص :)))))
ما را در سایت شب پاییز دنبال میکنید
برچسب: جای دیگه دل اسیره,جای دیگه دل اسیره لیلا فروهر,سرش جای دیگه گرمه, نویسنده: بازدید: 53